Jump to content

DINA FETISCHER FRÅN BÖRJAN 🔥


crystal-love

Recommended Posts

crystal-love
Posted

När insåg du att du hade en fetisch? Berättar du om det på en gång för dina nya sexpartners?

  • 4 months later...
Posted
I love latex. Actually did an interview on Swedish publicservice radio. Grew up w comic book heroes in shiny outfits, stumbled upon latex when I could browser the Web on my own back when it started becoming a householdthing. Took a big chance bought a few items of latex around 2012 and I became complete. I try to be honest but mainly kept it secret.
  • 1 month later...
Posted
Hittade den när jag var 28 år och köpte en dator. Hade aldrig ens tänkt tanken innan men nu stötte jag på de av en slump. Var på en hacker sida och av en händelse bytte till mig ett porr lösen till en viss Andy Dyna, andyprivate.com och hela min värld slog runt. Aldrig hade jag trott att jag skulle bli så upphetsad att min kropp skakade och jag knappt kunde prata. Men hon var vacker ,sexig och så pervers att kag nästan kom utan att röra mej sjäv. Men för det första var hon brunbränd, vackra händer, snygga läppar, ögon som lovade vadsom helst och hennarött hår men att hon också lekte med Hektor en välhängd gran dane var så jävla snuskig, upphetsande ocj så perverst att jag inte kunde bli kåt.
Efter de i livet har jag inte lyckats träffa någon som accepterar ens besti som en fantasi och den då flickvännen jag hade när jag upptäckte Andy gjorde slut efter de att hon hittat utskrifter av zoo länkar.. Var liksom så på sent 90tal, man printade ut shit😁
Har sökt på olika forum och dejt sidor men de är jättesvårt att hitta någon. Har pratat med ett par tjejer då på 90talet genom telesex nummer .
Kommer försöka vara ärlig med nästa trevliga kvinna man möter men vill helst inte fråga men heller inte gå bakom ryggen. Knivig situation alltså.
  • 1 year later...
Posted
October 22, 2021, Per_Vinzesto said:
Hittade den när jag var 28 år och köpte en dator. Hade aldrig ens tänkt tanken innan men nu stötte jag på de av en slump. Var på en hacker sida och av en händelse bytte till mig ett porr lösen till en viss Andy Dyna, andyprivate.com och hela min värld slog runt. Aldrig hade jag trott att jag skulle bli så upphetsad att min kropp skakade och jag knappt kunde prata. Men hon var vacker ,sexig och så pervers att kag nästan kom utan att röra mej sjäv. Men för det första var hon brunbränd, vackra händer, snygga läppar, ögon som lovade vadsom helst och hennarött hår men att hon också lekte med Hektor en välhängd gran dane var så jävla snuskig, upphetsande ocj så perverst att jag inte kunde bli kåt.
Efter de i livet har jag inte lyckats träffa någon som accepterar ens besti som en fantasi och den då flickvännen jag hade när jag upptäckte Andy gjorde slut efter de att hon hittat utskrifter av zoo länkar.. Var liksom så på sent 90tal, man printade ut shit😁
Har sökt på olika forum och dejt sidor men de är jättesvårt att hitta någon. Har pratat med ett par tjejer då på 90talet genom telesex nummer .
Kommer försöka vara ärlig med nästa trevliga kvinna man möter men vill helst inte fråga men heller inte gå bakom ryggen. Knivig situation alltså.

Jag kan ju säga att senaste undergivna tjejen jag pratade med ville att jag skulle utforska tanken med henne att bli tillfångatagen av en nazistpatrull och slängd i fängelsehåla och knullad av hela deras jävla kennel. Och hon var amerikansk judinna. Så 😂 ja just det, och filmad och upplagd på internet också så hon skulle bli officiellt förnedrad. Men visst, i din åldersklass samt i Sverige kan det vara svårare att hitta. Det har ju fullständigt exploderat med kinks, utforskande av sexualitet osv idag, speciellt i Amerika unga men även i viss mån Europa. Handlar mångt och mycket om hur hierarkiskt samhället är osv, hur mycket skam och kontroll som finns i folkandan. Och ett avtagande av den ekonomiska expansionen som får folk att inte veta hur de ska få sin trygghet. Så väcks undermedvetna drifter till liv. Men det hjälper att kunna engelska 😉 lycka till!

Obs. Dock så betyder ju inte detta att personen i fråga skulle vilja göra något sånt på riktigt, utan mer kanske en psykologisk itch som behöver scratchas, för att säga det på ren svenska. Men sex är ju i princip hundra procent psykologiskt, så det samma gäller nog dig också :) men visst, vissa är säkert öppna för att göra saker irl också. Dock avseende bestialitet kommer ju frågan om djuret tar skada eller inte. I och med att det är vi som är den intellektuellt överlägsna i situationen så är det ju vi som bär ansvaret. Du kan ju åtminstone aldrig med hundra procents säkerhet veta om ett djur ger samtycke eller inte. Och att lura in ett djur i en situation, även om det inte "verkar" ha nåt emot det, är ju principiellt vilseledning och därmed etiskt sett en kränkning i alla fall (host livsmedelsindustrin/avel/djurhållning host). Men fantisera och rollspela är ju gratis :) så länge man inte skadar någon/något så tycker jag inte folk ska döma, vi är som vi är, och t.ex. besattheten av pengar/makt osv som i det närmaste hyllas till skyarna idag, eller åtminstone har hyllats länge, är också en minst lika stark och egentligen mycket mer destruktiv neuros, som ligger till grunden för egentligen allt lidande i världen!

Aja mina två cent iaf. Du lät så hopplös så jag tänkte bara jag skulle meddela att det inte behöver vara så omöjligt att få åtminstone någon tillfredsställelse i ämnet, så länge du gör det ansvarsfullt! 😊 Dock är ju tyvärr ghosting/"instant gratification"-aspekten av saker och ting definitivt en realitet i denna värld, och det kan ju vara nog så jobbigt. Jag fick så dåligt samvete med vart rollspelet tog vägen med denna tjej att jag var tvungen att skriva nåt positivt, och då ghostade hon mig direkt 😂 aja, kommer nästa. Och vanligt är det ju inte heller, men nån finns nog där ute på något sätt i alla fall :) och vem vet, kanske i Sveriges lugna vatten likaså!

Posted
October 22, 2021, Per_Vinzesto said:
Hittade den när jag var 28 år och köpte en dator. Hade aldrig ens tänkt tanken innan men nu stötte jag på de av en slump. Var på en hacker sida och av en händelse bytte till mig ett porr lösen till en viss Andy Dyna, andyprivate.com och hela min värld slog runt. Aldrig hade jag trott att jag skulle bli så upphetsad att min kropp skakade och jag knappt kunde prata. Men hon var vacker ,sexig och så pervers att kag nästan kom utan att röra mej sjäv. Men för det första var hon brunbränd, vackra händer, snygga läppar, ögon som lovade vadsom helst och hennarött hår men att hon också lekte med Hektor en välhängd gran dane var så jävla snuskig, upphetsande ocj så perverst att jag inte kunde bli kåt.
Efter de i livet har jag inte lyckats träffa någon som accepterar ens besti som en fantasi och den då flickvännen jag hade när jag upptäckte Andy gjorde slut efter de att hon hittat utskrifter av zoo länkar.. Var liksom så på sent 90tal, man printade ut shit😁
Har sökt på olika forum och dejt sidor men de är jättesvårt att hitta någon. Har pratat med ett par tjejer då på 90talet genom telesex nummer .
Kommer försöka vara ärlig med nästa trevliga kvinna man möter men vill helst inte fråga men heller inte gå bakom ryggen. Knivig situation alltså.

Sen kan jag ju generellt säga att det som hjälper mycket när man har drifter som är så starka att de blir till ett lidande är att försöka blicka inåt och fråga sig vad för psykologiska upplevelser som egentligen döljer sig bakom dessa saker. Ofta finns ju roten i en uppväxt där man varit tvungen att underkasta sig/förnedrats eller annars haft något patologiskt som konstant närvarande. Kan hjälpa mycket att ta udden av saker och ting om man lyckas komma till insikt om såna saker :) jag hade en tid då jag själv tyckte bestialitet var intressant, mycket just pga förnedrings/dehumaniseringsaspekten av människan i situationen, och för att jag själv levde ett liv där jag inte lyssnade på mina egna känslor och egentligen kränkte mig själv ofta, nästan som kutym, speciell avseende karriär och att följa extern press och sånt, de stora dragen i livet. Nu mår jag bättre och sånt har lagt sig lite, men visst söker jag fortfarande tillfredsställelse i det "gamla bekanta" avseende d/s och så. Men generellt som ett tips bara, insikt kan föröndra en hel del bara det ^^ lycka till och ha det bra!

×
×
  • Create New...