Jump to content

ÅLDERSKILLNAD I RELATIONER


crystal-love

Recommended Posts

Posted

Vad tycker du om Ă„ldersskillnad i relationer? Kan det göra relationen mer eller mindre attraktiv? Är du eller har du varit i ett förhĂ„llande med stor Ă„ldersskillnad? Hur har det varit för dig?

  • 4 weeks later...
Posted
Jag bar 35 hon 21. Trodden att jag skulle orka med en yngre tjej men hon höll pÄ att knulla ihjÀl mej. Konstant kÄt och tillslut lÀmnade jag dwn sommar flingen. Och vi hade inte mycke gemensamt trots allt. Men trevligt sÄ lÀnge det varade.
Posted
Jag va 54 hon 22,och det funkade bra sexuellt, men i verkliga livet hade vi ej sÄ mycket gemensamt
Posted
Levde med en man som Ă€r 18 Ă„r Ă€ldre Ă€n mig i tio Ă„r. Åldersskillnaden var aldrig nĂ„t problem.
  • 3 weeks later...
Posted
Mitt senaste förhÄllande var 24 Ärs Äldersskillnad. Klart det var utmanande socialt utÄt och svÄrt. Mellan oss var det fantastiskt och Àr fortfarande Àven om vi inte Àr tillsammans. Men att ha en partner som Àr samma Älder som sina barn Àr inte socialt accepterat i Sverige tyvÀrr.
  • 3 weeks later...
Posted

Nej, Àven om relationen funkar utmÀrkt, och 'leken' ocksÄ osv.

SÄ blir det oftast problem med omgivningen, men 'baby girl' fyller Är och ska fÄ lite leksaker funkar mycket bra av nÄgon anledning nÀr yttre fasaden Àr helt osexuell bland okÀnda individer, men vÀnner blir lÀtt meeh nasty och vill inte ha mer kontakt, deras loss.

NÀr leken tar slut stÄr man dÀr ensam och fÄnig utan sÄ kallade vÀnner.

  • 1 month later...
Posted
Jag tycker den ger spÀnning, i en mer sexuelrelation.
  • 1 month later...
Posted
LÀgg till mig pÄ snap sarainvaka
Posted
https://www.youtube.com/channel/UCVn-KB4HtjBrcKsGmpKmJUg
Posted
Tycker om en ung kvinna som Àlskar att man Àr Àldre Àn henne och bara knullar sönder henne fÄ henne o komma ordentligt .. men skulle vilja testa att bli dominerad av en yngre tjej d Àr riktigt porrigt hon binder mig.. o massa leksaker
  • 6 months later...
Posted
On 3/8/2022 at 5:43 PM, dildofunuandme said:

Tycker om en ung kvinna som Àlskar att man Àr Àldre Àn henne och bara knullar sönder henne fÄ henne o komma ordentligt .. men skulle vilja testa att bli dominerad av en yngre tjej d Àr riktigt porrigt hon binder mig.. o massa leksaker

Älskar stor Ă„ldersskillnad, min bf Ă€r mkt Ă€ldre o det tĂ€nder oss bĂ„da enormt

  • 3 weeks later...
Posted
Min Älders grÀns stannar vid 38. Allt under o till 38 Är .
  • 7 months later...
Posted
March 8, 2022, dildofunuandme said:
Tycker om en ung kvinna som Àlskar att man Àr Àldre Àn henne och bara knullar sönder henne fÄ henne o komma ordentligt .. men skulle vilja testa att bli dominerad av en yngre tjej d Àr riktigt porrigt hon binder mig.. o massa leksaker

mmm lÄter ljuvligt

  • 2 months later...
Posted
Jag tycker det inte Àr dÄligt gillar man Àldre sÄ Àr det sÄ och ingen ska sÀga att det Àr fel eller inte
Posted
Föredrar yngre, funkar oftast bra.
Posted
Vad gillar du för öl dÄ?
Posted
Det skulle stÄ Àldre men blev öl men gillar prips blÄ, Ey bro, Mariestad
Posted
Haha, okej. UrsÀkta missförstÄndet, sjÀlv gillar jag öl som Àr lite som att slicka pÄ nylagd asfalt, nytjÀrad eka.
  • 1 month later...
Posted
Gillar Ă„ldersskillnad. Är ihop med bl.a. en kvinna som Ă€r Ă€r 20 Ă„r yngre med dom/daddy och sub/baby girl dynamik. Var inte helt sjĂ€lvklart först att vi skulle ha en lĂ„ngsiktig relation men vi matchar vĂ€ldigt bra med kinks och behov och som personer. Vi ser att omgivningen ibland reagerar bestört men vi tĂ€nker att vi skiter i dom :)
×
×
  • Create New...