Jump to content

KINKMAS SKATTJAKT đŸȘ… VINNARE...


Recommended Posts

Posted

 

SV_TH_kinkmas-winners.png

Idag avslutas Kinkmas Skattjakten đŸȘ…

Hoppas ni har haft kul medan ni letat upp skatterna! Tusen tack till alla som deltog 💜

Och ett stort grattis till vinnare av den hÀr skattjakten;
@Zeus2512, @ShyStallion och @Matdebx!

🏆 🏆 🏆 Era kinky priser frĂ„n FET Ă€r redan pĂ„ vĂ€g till er!

Vi ses igen i nĂ€sta Skattjakt! 😈

 

 

*******

JulkÀnslan blev precis Ànnu hetare! Vi har en julig hemlighet att berÀtta: den senaste kinky julskattjakten Àr hÀr, med ett vÀldigt kinky mÄl. Sök runt pÄ FET och hitta de 24 gömda skatterna för att fÄ chansen att vinna vÄr senaste merch! Du kommer Àlska det!

SÄhÀr funkar det:
▫ Varje dag frĂ„n 5 december till 25 december kan du hitta en ny skatt gömd nĂ„gonstans i FET communityt. Du har tid fram till den 27 december att hitta dem alla! Vinnarna utses 28 december!
▫ SĂ„ fort du hittat en skatt, tryck pĂ„ sĂ„ den hamnar i din 'Skattkista' och tjĂ€na 30 poĂ€ng.
▫ Hitta ledtrĂ„dar frĂ„n andra kinksters i forumet för Skattjakten, och dela med dig av egna hints - men som vanligt, inga spoilers!
▫ Delad glĂ€dje Ă€r dubbel glĂ€dje - ge bort skatter och tillhörande poĂ€ng till kinksters som inte hittat nĂ„gra Ă€n. Och oroa dig inte, efter att du gett bort en skatt kan du samla in skatten (och poĂ€ngen) igen!

Hur vinner man skattjakten?
Det rÀcker inte att ha hittat alla skatter - vinnarna Àr alltid nÄgra av de deltagare som Àr mest aktiva med att ge ledtrÄdar till andra kinksters OCH med att ge bort skatter.

Klara, fÀrdiga, gÄ!

Posted
Är det nĂ„gon mer som inte kan trycka för att lĂ€sa detaljerna? Vet inte hur jag ska göra
Posted

Funkade bÀttre att lÀsa frÄn webbsidan

Posted
Under instÀllningar och vem kan kommentera.
Posted
Tack för alla tips😊 hittat nĂ„gra i alla fall
Posted
Du fÄr leta runt pÄ "sidan" efter smÄ ikoer/bilder som inte passar in pÄ sidan. Kloxka pÄ en sÄdan sÄ kommer en bild att byggas upp nÀr alla smÄbildena Àr hittade.
Posted
Tycker de Ă€r skitsvĂ„ra att hitta tycker jagđŸ„ș
Posted
33 minutes ago, Pzycholix said:
Tycker de Ă€r skitsvĂ„ra att hitta tycker jagđŸ„ș

Tar ett bra tag att hitta dom. Idag har jag gÄtt bet men tÀnkte försöka köra en rundtur i alla undermenyer nu.

Posted
Leta dÀr man gör sina kinkiga avböner för sina böjelser i profilen ;) dÀr finns en bild
Posted
Det finns en poÀng i att leta lÀnge *hint 2*
Posted
Om man filtrerar bland folket man söker 
 👀
Posted
Min profil-->InstÀllningar-->Pushnotiser
Posted
Min profil-->InstÀllningar-->vem kan kommentera
×
×
  • Create New...